قیمت ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : مدیر

فلسفه ارز دیجیتال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال غیر متمرکز یا مستقل بودن آن است. به عنوان مثال بیت کوین، به عنوان یک ارز دیجیتال شناخته شده، توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی کنترل یا اداره نمی‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که یک ارز دیجیتال هیچ گاه توسط دولت‌ها تحت کنترل قرار نگیرد و هیچگاه نتوان تحریمی بر آن‌ها وضع کرد.

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال تا همین چند وقت پیش قیمت بالایی نداشتند، شاید حجم بازار این ارزها تا سال ۲۰۱۶ به حدی پایین بود که توجه کم‌تر کسی به سمت آن‌ها جلب شده بود. اما پس از پایان سال ۲۰۱۶ و با رشد سریع قیمت بیت کوین و به دنبال آن بقیه ارزهای دیجیتال، حجم بازار هم به اندازه‌ای بالا رفت که رفته رفته افراد زیادی به سمت سرمایه گذاری در این بازار متمایل شدند. برای اینکه بدانید کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؛ می تون مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

شاید بهتر باشد پیش از هر اقدامی در زمینه سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال، حتما درباره فلسفه  وجود این نوع ارزها و نحوه سرمایه گذاری روی آن‌ها حسابی تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید. ورود به هر بازاری بدون کسب اطلاعات کافی، اگرچه ممکن است سودی مقطعی برای شما به همراه داشته باشد، اما بدون شک در دراز مدت موجب ضرر و زیان شما خواهد بود.

قیمت ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال در ایران

برای خرید ارز دیجیتال در ایران، می‌توانید از سایت های رسمی که اقدام به فروش ارز دیجیتال کرده اند پیگیری کنید و قیمت ارز دیجیتال را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و یا اینکه از صرافی های مختص ارز دیجیتال اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال نمایید.پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال مقاله بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2019 را مطالعه نمایید.برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال کلیک نمایید.




:: برچسب‌ها: قیمت ارز دیجیتال , ارز دیجیتال , خرید و فروش ارز دیجیتال , بهترین ارز دیجیتال در سال 2019 , بلاک چین , اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: