نوشته شده توسط : مدیر

آیا از قیمت های گزاف نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار اطلاع دارید؟
آیا می دانید بسیاری از شرکت هایی که نرم افزار حسابداری ارایه می دهند، نرم افزار آنها امکانات جامع و کاربردی برای شما ندارد؟

مدیران کسب و کار؛ نگران نباشید

Unknown Object

 

می دانیم که شما مضطرب هستید تا  بهترین نرم افزار حسابداری را خریداری نمایید.نرم افزاری را تهیه کنید که علاوه بر قیمت ارزان، امکانات کافی برای شما داشته باشد تا بتوانید مراودات مالی خود را کنترل نمایید و به سود برسید.از شرکتی، نرم افزار تهیه کنید که سبقه خوب و سربلندی دارد و با تجربه است.نیازهای شما را می داند و با توجه به صنف شما، نرم افزار مورد نظرتان را مخصوص فقط خود شما و کسب و کارتان تولید کند.

ما به همین خاطر در کنار شما هستیم

نرم افزار حسابداری قیاس با بیـش از 25 سال حضور در بــازار نرم افزارهای مالی و صنعتی كشور، توانسته است نرم افزارهای خود را در تمامی بستر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استقاده از تکنولوژی و فناوری روز، به بازار ارائه دهد. نرم افزار حسابداری تحت وب یکی از محصولاتی می باشد که برای اولین بار در ایران، کلیه فعالیت های مالی را با بهترین کیفیت و عملکرد همراه با سرعتی بی نظیر در بستر وب و بصورت آنلاین پیاده سازی می کند. در عین حال نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که میتوان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.
نرم افزار حسابداری بازرگانی، حسابداری تولیدی، حسابداری فروشگاهی ، حسابداری پیمانکاری ، حسابداری خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی، خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد از دیگر محصولاتی می باشد که در تعامل با بیش از چند ده هزار کاربر مختلف، حضور داشته و راهكاری مطمئن و در عین حال بسیار ساده برای كسب و كار شما ارائه نموده است. با خرید نرم افزار حسابداری قیاس براحتی می توانید از خدمات پشتیبانی و آموزشی مختلف بهره مند شوید.

در ضمن؛
به اطلاع عموم مشتریان و افرادی که قصد خرید نرم افزار حسابداری دارند می رسانیم که کلیه نرم افزار های حسابداری قیاس پلاس در سایت دیجیکالا  اعم از محصولات حسابداری ابری ، نرم افزار حسابداری بازرگانی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری مالی تا بالغ بر 20 درصد تخفیف ارایه می شود.

برای مشاهده فروش ویژه نرم افزار حسابداری با تخفیف ویژه بهار  بر رویاینجاکلیک نمایید.
همچنین می توانید وارد سایت گروه نرم افزاری قیاس شوید و از کلیه امکانات و مشخصات محصولات اطلاع پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری رایگان , دانلود نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

يكي از موضوع هاي اساسي در سرمايه گذاري ارزشيابي دارايي هاست. ارزش ذاتي هر دارايي عبارت است از ارزش فعلي جريان هاي نقدي آتي دارايي، كه علاوه بر زمان وقوع، نرخ تنزيل نيز مورد توجه قرار ميگيرد. نرخ تنزيل يا بازده مورد انتظار هر دارايي، نشان دهندة بازدهي از دست رفته تحت شرايط ريسك مساوي ناشي از تحصيل آن دارايي است . يكي از عوامل مؤثر بر ريسك دارايي ها قابليت نقدشوندگی آنهاست نقش عامل نقدشوندگی در ارزش گذاري داراييها حايز اهميت است، زيرا سرمايه گذاران به اين موضوع توجه دارند كه اگر بخواهند دارايي هاي خود را به فروش رسانند، آيا بازار مناسبي براي آنها وجود دارد يا خير؟

Unknown Object

شواهد تجربي نيز نشان ميدهند كه عامل نقدشوندگی در تصميمگيريها نقش مهمي را ايفا مينمايد، اما بهرغم مطالعات بسياري كه در اين زمينه از سوي پژوهشگران صورت گرفته است، هيچ يكنواختي در انتخاب معيار قابل قبول از نقدشوندگی بازار  وجود ندارد.

هر چه بازارها توسعه يابند، ابزارهاي جديدتري براي پاسخگويي به نيازهاي سرما يهگذاران تعريف ميشوند. سرمايهگذاران در صورتي دارايي با ريسك بالاتر را ميپذيرند كه بازده بالاتري را عايد آنها سازد و لذا يكي از عوامل مؤثر بر ريسك د ارايي قابليت نقدشوندگی آن است. هر چه نقدشوندگی كمتر باشد، سهم جذابيت كمتري پيدا ميكند.
تحقيقات اخير بر نگرش سرمايهگذاران در مورد نقدشوندگی و اين كه آيا نقدشوندگی نماينده فاكتور ريسك سيستماتيك است يا خير، تمركز دارند و در پي بهترين تعريف از نسبت عدم نقدشوندگی هستند. در اين رابطه آميهود نسبت عدم نقدشوندگی را به صورت نسبت قدر مطلق بازده روزانه سهام به حجم معامله آن سهم در همان روز تعريف كرده است. يكي ديگر از مواردي كه اخيراً مدنظر قرار گرفته ، ميزان سهام شناور شركت است . سهام شناور آزاد درصدي از سهام يك شركت است كه براي معامله دربازار سهام در دسترس سرمايه گذاران بوده ، بدون هيچ گونه محدوديتي قابل معامله باشد. ویل سهام شناور آزاد را به عنوان سهمي از سرمايه موجود براي فروش در بازار تعريف و از آن را به عنوان معيار نقدشوندگی استفاه مي كند.
مدل بازده تعديل شده به لحاظ سهام شناور بيان مي نمايدكه در معادله ريسك نقدشوندگی با معكوس سهام شناور متناسب است تحقيق حاضر به منظور آزمون اينكه آيا ريسك نقدشوندگی تنها عاملي است كه در مدل پيشنهاد شده توسط ويل در قيمتگذاري سهام شركت هاي بورس اوراق بهادارتهران لحاظ شده است. براي سال هاي 1383_1386 صورت گرفته است. همچنين، ساير فاكتورهاي ريسك (ريسك سيستماتيك، اندازه شركت ، ارزش دفتري به ارزش بازار سهام) و همچنين سهام شناور را نيز كه به طور گسترده در قيمتگذاري دارايي ها به منظور توضيح بازدههاي مقطعي استفاده مي شده است ، در نظر مي گيرد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مفهوم حباب از اوایل قرن هفدهم وارد ادبیات اقتصاد شده است. به طوری که واژه جنون لاله ای بر اشاره غیر مستقیم به وجود حباب در یک اقتصاد به کار می‌رود. این واژه از سال ۱۶۳۶ زمانی که تقاضا برای گل‌های لاله در هلند به حد بسیار بالایی افزایش یافت، به طوری که قیمت یک شاخه گل لاله به ۱۰۰۰ فلورینس (واحد پول وقت هلند) رسید در حالی که درآمد سرانه ۱۵۰ فلورینس بود. از آن زمان تا‌کنون نمونه‌های متعددی به عنوان دوران حباب قیمتی یاد شده است.



:: برچسب‌ها: حسابداری , نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری قیاس , بورس , سهام , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()