نوشته شده توسط : مدیر

یک کیف پول بیت کوین بسیار شبیه به حساب بانکی شماست. کیف پول ها اجازه ارسال، دریافت و ذخیره بیت کوین ها را می دهند. چند نوع کیف پول وجود دارد و باید نوع کیف پول خود را انتخاب کنید. ویژگی ها و دستگاه هایی که کیف پول روی آن قرار می گیرد، متفاوت هستند. انواع کیف پول های بیت کوین عبارتند از:

Unknown Object



:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

اگر برای سرمایه گذاری یا خرید اینترنتی یا از سر کنجکاوی، مقداری بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، شما جزو افراد پیشرو در این زمینه هستید. اما در کجا از بیت کوین های خود محافظت کرده و آنها را نگهداری می کنید؟ آیا شما بیت کوین خود را در صرافی های رمزنگاری مانند بایننس و بیت فینکس نگهداری می کنید  و یا از کیف پول بیت کوین گرم مانند کوین بیس یا کوین پیمنت یا CEX استفاده می کنید؟

آیا پاسخ شما اینهاست؟ پس شما مالکیت بیت کوین های خود را در معرض خطر جدی ای قرار داده اید!

Unknown Objectمطالعه مقاله



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , ارز رمز , پرسودترین ارز دیجیتال , خرید ارز , دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید , دانلود کیف پول بیت کوین , دانلود کیف پول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. شاید آشناترین گونه ارز دیجیتال که مدت زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، بیت کوین باشد. در واقع بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس افراد قرار گرفت. پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس افراد قرار گرفت. این دو ارز دیجیتال هم اکنون در بسیاری از اکسچنج‌های مطرح دنیا به عنوان ارز مرجع در مبادله ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مطالعه انواع ارزهای دیجیتال کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: قیمت ارز دیجیتال , ارز دیجیتال , خرید و فروش ارز دیجیتال , بهترین ارز دیجیتال در سال 2019 , بلاک چین , اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ارز دیجیتال زیادی مثل بیت کوین و اتریوم وجود دارد که تمام اطلاعات تراکنش های شما را در معرض دید عموم قرار می دهند. هر کسی با دانستن آدرس کیف پول شما می تواند به راحتی کل تراکنش ها و تاریخچه ی پرداخت های شما را ردیابی کند. امروزه مردم تمایل دارند حریم خصوصی آنلاین خود را حفظ کنند مخصوصا وقتی که مساله مربوط به مسائل مالی باشد. کوین های محرمانه (Privacy Coins) آن دسته از رمزارزهایی هستند که هویت کاربران خود را محفوظ نگه می دارند. به علاوه همه ی کوین محرمانه یک منبع عالی برای فرار از مالیات به شمار می رود چون هیچ نهادی نمی تواند ببیند شما چه مقدار پول پس انداز کردید و یا کجا ذخیره کردین. امروزه کوین های محرمانه ای همچون  مونروتراکنش های آنلاین میلیون دلاری انجام می دهند و انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.
برای آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال کلیک نمایید.

<** ادامه مطلب... **>Unknown Object

مونرو (Monero)

مونرو (XMR) محبوبترین و اولین ارزدیجیتال محرمانه در این لیست به شمار میرود. این کوین به مالکانش قدرت کنترل کامل بر اطلاعات شخصی و ناشناس ماندن در تراکنش را میدهد. این کوین محرمانه که کاملا غیر قابل ردیابیست، از برند فوق العاده قوی و تیم بازاریابی بهتری نسبت به سایر رمزارزهای با محرمانگی بالا برخوردار است. این کوین از تکنولوژی منحصر به فردی برخوردار است که به کاربر این امکان را میدهد، در صورت تمایل اطلاعات تراکنشش برای عموم آشکار باشد. این رمزارز حتی در شرایطی که بازار گاهاً با ضربه ای روبرو می شود هم، کاملا قوی و نسبتا پایدار است. مونرو به صورت دینامیکی مقیاس پذیر است و دسترسی گسترده تری را برای تراکنش های روزانه فراهم می کند.

زی کش (Zcash)

اگرچه زی کش به محبوبی مونرو نیست ولی یک مدعی قدرتمند برای عنوان بهترین کوین محرمانه سال ۲۰۱۹ است. تقریباً تست نشده و جدید در این صنعت به شمار میرود و از یک سیستم منحصر به فرد به نام ZK-Snark بهره می برد. اگر مسائل اخلاقی و بدنامی کوین های محرمانه چیزی است که شما روی آن حساس هستید، Zcash یک گزینه ی خوب برای شماست. Zcash به واسطه ی اطلاع رسانی در مورد برند قدرتمندش در حال کار کردن با موسساتی همچون JPMorgan Chase ، یکی از بزرگترین بانک های دنیاست. ردیابی این رمزارز محرمانه دشوار و به لحاظ رمزنگاری محرمانه بسیار قدرتمند است و فناوری که از آن برای ایجاد محرمانگی بهره می برد بسیار خلاقانه است. کمپانی این کوین یک درصد از درآمدهای موسسان را صرف خیریه های غیر انتفاعی می کنند.

دش (Dash)

دش در سال ۲۰۱۴ بوجود آمد و یکی از بهترین کوین های محرمانه است که با دو کوین قبلی بسیار متفاوت است. این کوین بر مبنای پروتوکل بیت کوین نوشته شده است و از ویژگی های حفاظت از محرمانگی سیستمی تحت عنوان ارسال محرمانه (Private Send) که نسخه ی توسعه یافته ی سیستم CoinJoin است، بهره میبرد.

تراکنش های ارسال محرمانه به 3 کاربر اجازه میدهد کوین هایشان را در قالب یک تراکنش با هم ادغام کنند و بعد کوین ها به صورت اتفاقی بین آدرس های جدید توزیع شوند. عبور تراکنش ها از بین چندین عملیات ارسال محرمانه ناشناس ماندن تراکنش را تضمین می کند.

PIVX

PIVX یا تراکنش خصوصی با تأیید آنی (Private Instant Verified Transaction) یک کوین منبع باز خصوصی دیگر است که محبوبیت بسیار زیادی در فضای بازار کریپتو ها دارد. این کوین با وجود ظرفیت بسیار بالای رشد، به تازگی در بین 50 کوین محرمانه با بیشترین حجم مبادله قرار گرفته است. PIVX یک هارد فورک Dash است که قصد دارد چند ویژگی بهتر را برای پلتفرمش توسعه دهد. این کوین دنبال کنندگان و جامعه ی قوی دارد ولی هنوز به اندازه ی کوین های محرمانه Dash و Monero محبوب نشده است.

ارز دیجیتال

Verge

ورج بعد از حمایت جان مکافی از آن، رشد سرسام آوری را تجربه کرد ولی بعد از آن دچار سقوط دراماتیکی شد. این کوین اعتبار خود را مدیون افراد تأثیر گذار دنیای رمزارزها نظیر اقای Mcafee است که ورج را به عنوان یک کوین محرمانه آینده دار معرفی کرد. ازآنجا که این رمزارز یک نرم افزار منبع باز دارد، دنبال کنندگان ورج می توانند نظرات خود را در مورد تصمیمات آینده و توسعه ی تکنولوژی آن اعمال کنند. این ارزدیجیتال شناخته شده از تکنولوژی خلاقانه پروتوکل شبح (Wraith Protocol) که به کاربران اجازه میدهد بین تراکنش خصوصی و عمومی سوییچ کنند،استفاده می کند.

Particl

(Particl (PART یک پلتفرم با محرمانگی زیاد، منبع باز و غیرمتمرکز است که به کاربرانش اجازه میدهد هر چیزی را با استفاده از آن خرید و فروش کنند. این پلتفرم یک تجارت الکترونیک شخص-به-شخص همانندeBay ، Etsy و یا آمازون است با این تفاوت که تمام اطلاعات تراکنش ها، پرداخت ها و گفتگوها به جای یک سرور مرکزی در یک شبکه ی توزیع یافته ی خود گردان نگه داشته می شود.Particl یک اپلیکیشن غیرمتمرکز (Dapp) است که با توجه به برخورداری از تکنولوژی هایی نظیر پلتفرم پیام رسان رمزنگاری شده ی همتا به همتا، آدرس های نهان، سیستم توکن دوگانه، امضاهای حلقه ای (Ring Signatures)، استفاده ی خودکار از سرویس TOR و تراکنش های محرمانه (Confidential Transactions) از همتایان خود برتر است. این پلتفرم یک کوین با الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake) دارد که میتواند یک درآمد ثابت برای کسانی که به منظور تأمین امنیت شبکه این کوین را نگه می دارند، بوجود آورد.  با وجود این ویژگی های بیشمار، Particl احتمالا یکی از مدعیان سه کوین محرمانه برتر خواهد بود.

Bitcoin Private

Bitcoin Private که در سال ۲۰۱۸ بوجود آمد یک فورک تلفیقی Bitcoin و Zclassic است. این کریپتوی محرمانه یک پلتفرم غیرمتمرکز، منبع باز، سریع و جامعه محور است که ویژگی های خوب این دو کوین را با هم ترکیب می کند. از یک سو از رمزنگاری ZK-SNARKS زی کش برای فراهم کردن محرمانگی مالی برای کاربرانش استفاده می کند و از سوی دیگر از ویژگی غیرمتمرکز بودن بیت کوین که نیاز به واسطه برای انجام تراکنش ها را از بین می برد، بهره مند است.  این کوین از رمزنگاری برای تأیید همه ی تراکنش ها و ثبت آن ها بر روی دفتر کل عمومی بلاکچین استفاده می کند. این کوین جدید قصد دارد با استفاده از بلاک های با سایز بزرگتر، سرعت بیشتر و امنیت بالا در عین حفظ ناشناسی بهترین در نوع خود باشد.

Zcoin

Zcoin که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد، اولین توکن دیجیتالی بود که از پروتوکل Zerocoin استفاده می کرد. این یکی از برترین کوین های محرمانه ای است که از ترکیب سیستم TOR و پروتوکل Zerocoin برای فراهم نمودن محرمانگی تراکنش ها و ناشناس ماندن کاربرانش بهره برد. Zcoin ضمن حفظ کاربری و عرضه سکه ی کاملا رسا قصد دارد جایگاه خود را به عنوان فراهم کننده ی تراکنش های ناشناس، تعویض پذیری و استخراج غیرمتمرکز، تثبیت کند. از آنجا که Zcoin امکان خرج کردن بدون به جا گذاشتن هیچ تاریخچه ی تراکنشی و یا ایجاد ارتباط با هویت اشخاص را فراهم می کند، یک سطح جدید از محرمانگی را ارائه می دهد. چون این کوین از الگوریتم Zero-Knowledge Proofs استفاده می کند، تراکنش ها در شبکه ی Zcoin کاملا غیر قابل ردیابی هستند. همچنین پروتوکل Zerocoin به کاربران اجازه ی تولید کوین جدید را میدهد. در سیستم ضرب سکه های جدید، سکه های قدیمی سوزانده می شوند و سکه های جدید بدون هیچ تاریخچه ی تراکنش قبلی بوجود می آیند. بنابراین توکن ها هیچ گاه ضبط نمی شوند و مالکان سکه ها مقید به سکه هایی که قبلا در اعمال غیر قانونی به کار رفته اند نیستند.

DeepOnion

DeepOnion یک کوین محرمانه ی جدید است که درون شبکه ی TOR گنجانده شده است. شبکه ی TOR ترافیک اینترنت را در سراسر دنیا، با استفاده از سرورهای TOR رمزنگاری و کانالیزه می کند. به بیان ساده تر ناشناسی و حریم خصوصی را با مخفی کردن آدرس IP کاربرانش تامین می کند که به این معناست که تمام تراکنش هایی که در DeepOnion اتفاق می افتد محرمانه و امن باقی می مانند. DeepOnionیک رمزارز با الگوریتم هیبریدی است. ویژگی اصلی آن یعنی DeepSend به کاربرانش امکان ارسال و دریافت پرداخت های غیر قابل ردیابی را می دهد. این ویژگی از ابزار امضاهای چندگانه (Multi Signature) به منظور تضمین حریم خصوصی کامل مبدأ و مقصد استفاده می کند.

Navcoin

Navcoin بر روی هسته ی بیت کوین ساخته شده است و یک ارزدیجیتال با کامزد کم است که تراکنش های سریع ۳۰ ثانیه ای را ارائه می دهد. این کوین کاملا غیرمتمرکز است و از یک تیم بازاریابی قوی که برند آن را ترویج می دهند و تیم توسعه دهندگانی که بروزرسانی های تا چند سال آینده شان را برنامه ریزی کرده اند، برخوردار است.


منبع: https://www.gheyas.com/blog/کدام-ارز-دیجیتال-آینده-بهتری-دارد؟/



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , ارز رمز , پرسودترین ارز دیجیتال , خرید ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

در مقاله ارز دیجیتال به طور مفصل راجع به تعریف ارز دیجیتال و پارامترهای آن صحبت کردیم. در این مقاله میخوایم بررسی کنیم که بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2019 کدام ارزها هستند.

Unknown Object

نخستین رمزنگاری یعنی بیت کوین، در سال 2009 اختراع شد. این فقط نقطه آغاز بود و هیچ کس تا 2013 درباره بیت کوین چیزی نمی دانست.با این وجود، از سال 2013، بازار رمزنگاری ارز، رشد چشمگیری داشته است. در حال حاضر بیش از 1500 نوع رمزنگاری متفاوت وجود دارد که همه آنها در کمتر از 5 سال ایجاد شده اند. واضح است که سال 2017 سالی بود که رمزگذاری به معنای واقعی آغاز شد.



:: برچسب‌ها: بیت کوین , ارز دیجیتال , بهترین ارز دیجیتال , خرید ارز دیجیتال , بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2019 , بهریت ارز دیجیتال2019 , لایت کوین , اتریوم , استلار , ریپل ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


در کسب و کارهای فروشگاهی قبل از خرید نرم افزار حسابداری باید سوالاتی را از خود پرسید تا بتوانید نیاز دقیق خودتان را شناسایی و منطبق با نیازتان به دنبال انتخاب نرم افزار مناسب برای فروشگاهتان باشید. در این مقاله بهترین ویژگی های نرم افزار فروشگاهی مورد بررسی قرار گرفته است.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری رایگان , دانلود نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری , نرم افزار فروشگاهی , صندوق فروشگاهی , بهترین نرم افزار فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

حسابداری چیست؟

حسابداری ضبط معاملات مالی همراه با ذخیره، مرتب سازی، بازیابی، خلاصه و ارائه نتایج در گزارش ها و تجزیه و تحلیل های مختلف است. حسابداری همچنین زمینه تحصیل و حرفه ای است که برای انجام این وظایف اختصاص داده شده است.

Unknown Object

نمونه هایی از حسابداری مالی

یکی از بخش های حسابداری تمرکز بر ارائه اطلاعات مالی به صورت صورتهای مالی عمومی (ترازنامه، بیانیه سود، و غیره) است که به افراد خارج از شرکت توزیع می شود. این گزارش های خارجی باید مطابق با اصول کلی پذیرفته شده حسابداری که اغلب به عنوان GAAP یا GAAP US شناخته می شود، آماده شوند.

نمونه هایی از حسابداری مدیریت

بخشی دیگر از حسابداری بر ارائه یک مدیریت شرکت با اطلاعات مورد نیاز برای حفظ کسب و کار مالی سالم تمرکز می کند. اگر چه برخی از اطلاعات از معاملات ضبط شده است، بسیاری از تحلیل ها و گزارش ها شامل مقادیر برآورد شده و پیش بینی شده بر اساس فرض های مختلف است. به طور کلی، این اطلاعات به افراد خارج از مدیریت شرکت توزیع نمی شود. چند نمونه از این اطلاعات، بودجه، استانداردها برای کنترل عملیات، و تخمین قیمت فروش در هنگام نقل قول قیمت برای کار جدید است

سایر نمونه های حسابداری

برخی از نمونه های دیگر حسابداری عبارتند از:
مشاوره در سیستم های حسابداری
برنامه ریزی، مشاوره و گزارش مالیات بر درآمد
حسابرسی صورتهای مالی شرکت ها و سایر سازمان ها
ارائه مشاوره عمومی کسب و کار
برنامه ریزی مالی برای افراد

حسابداری چیست

حتی اگر حسابدار نیستید، ممکن است متوجه استفاده از حسابداری در زندگی روزانه خود شوید...

به عنوان مثال مادر من حسابدار اصلی خانواده ما است. در ابتدای هر ماه، بودجه ای را تهیه می کند که تمام پرداخت ها و درآمد مورد انتظار برای ماه را نشان می دهد. پس از آن، همه ی پرداختها و رسیدهای خود را در دفتر خاطرات شخصی خود، از جمله مواد غذایی، آب و برق، مالیات و غیره، ثبت می کند. ردیابی هزینه های خانه در برابر بودجه ماهانه به او کمک می کند تا هزینه های اجتناب از هزینه را کاهش دهد و همچنین باعث می شود که او به راحتی درک کند که پول در صورت فراموش شدن صرف شده است. او تمام فاکتورها و اظهارات بانکی را در جعبه کفش نگه می دارد. هر ساله مامانم مالیات خود را می پردازد و حفظ رکورد مالی برای او سخت است در حالی که همه اطلاعات لازم در انگشتانش (و جعبه کفش) است!
مادر من نمی داند، او در حال انجام وظایف اساسی یک حسابدار برای مدیریت امور مالی خانه است.

حسابداری فقط یک نسخه رسمی و کارآمدتر از چنین فرایندهایی در زمینه کسب و کار است. کسب و کارها از حسابداری استفاده می کنند تا اطلاعات مالی خود را سازماندهی کنند که به آنها کمک می کند تا اطلاعات مالی خود را درک کنند و همچنین آنها را با مقررات مالی سازگار سازد.

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری نوعی از نرم افزار رایانه ای است که توسط متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می شود.

حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد.

نرم افزار حسابداری می تواند از برنامه های ساده و تک ورودی استفاده شده برای ضبط اطلاعات شخصی به سیستم های پیچیده تر، دو ورودی که می تواند دریافت بدهی ها، حساب های قابل پرداخت، حقوق و دستمزد و موجودی را در میان سایر توابع پردازش کند.

نرم افزار حسابداری به این دلیل که اجازه می دهد تا شرکت ها برای ردیابی معاملات مالی خود و دریافت گزارش تقریبا لحظه ای و تجزیه و تحلیل اقدام کنند، مهم تر از همیشه است !
قبل از اینکه نرم افزار حسابداری وجود داشته باشد، وظایف حسابداری باید با دست انجام می شد. با خودکار کردن این وظایف، نرم افزار حسابداری هزینه حسابداری را کاهش می دهد. همچنین گزارش دقیق تر و به موقع را فراهم می کند، به شرکت ها اجازه می دهد از اطلاعات بهتر برای تصمیم گیری های مالی استفاده کنند.

در سال 2001، تعدادی از شرکت های بزرگ، از جمله آرتور اندرسون، انرون، Quest، WorldCom و Sunbeam، در رسوایی های حسابداری دخیل بودند که سرمایه میلیاردها دلار از سهامداران را سرزنش می کرد و موجب بازنگری عمده در استانداردهای حسابداری، مقررات حسابرسی و روش های حسابداری شرکت ها شد . این همچنین منجر به تصویب قانون Sarbanes-Oxley 2002 شد که استانداردهای حسابداری جدید و دقیق تر را برای شرکت های دولتی تنظیم می کند.

در حالی که کمپانی های کوچکتر ممکن است بسته های نرم افزاری حسابداری با تعداد پرسنل زیر 100نفر که ویژه شرکت های کوچک و متوسط است را انتخاب کنند همانند نرم افزار حسابداری قیاس.برای مطالعه مزیت برتر نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می توانید وارد مقاله مربوطه شوید.
شرکتهای بزرگ تمایل دارند برنامه های سفارشی را به تناسب نیازهای آنها برنامه نویسی کنند و برای خاص شرکت آنها راهکار ارایه شود مانند شرکت راهکار نوین سیاق که بالای 25 سال سابقه فعالیت در حوزه ERP  و دانشگاهی و ویژه کسب و کارهای سازمانی و صنعت ساخت و ساز و راهکار ERP در شرکت های پیمانکار عمرانی نیز می باشد.

برای مطالعه مقاله تفاوت بین ERP و نرم افزار حسابداری می توانید وارد مقاله مورد نظر شوید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری رایگان , دانلود نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بسیاری از کارها وجود دارد که خود شما به عنوان صاحب کسب و کار آن را انجام می دهید؛  از مدیریت فروش گرفته تا مدیریت منابع انسانی و موارد دیگر. اما، وقتی که به امور مالی می رسید، ممکن است برایتان سوال پیش آید که آیا باید حسابدار استخدام کنید یا خودتان آن را انجام دهید. پاسخ همیشه ساده نیست  و این می تواند به دانش فنی شما و نوع صنعت شما بستگی داشته باشد. اما، برای کمک به تصمیم گیری کمی ساده تر، قبل از اینکه سراغ  یک یا چند راه دیگر بروید، چند چیز را بررسی کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری رایگان , دانلود نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ابزار حمایت از مبادلات تجاری Instrument in Support of Trade Exchanges؛ یا سامانه حمایت از مبادلات تجاری با سرنام ساحات یک سیستم ویژه مالی است که در ژانویه ۲۰۱۹ توسط فرانسه، آلمان و بریتانیا برای تسهیل تجارت غیردلاری با ایران ایجاد شد. مقر اینستکس در پاریس، فرانسه و ریاست آن بر عهده پر فیشرِ آلمانی، از مدیران پیشین کومرتس‌بانک است.

اکنون اینستکس عملیاتی شده است

در این ساز و کار مبادلات با یورو انجام خواهد شد؛ اما نکته قابل تامل اینجاست که در این ساز و کار قرار نیست ایران پولی دریافت کند، بلکه نفت را به کشور‌های اروپایی می‌دهد و در مقابل از آن‌ها اقلام مورد نیاز خود را دریافت می‌کند!
از سوی دیگر گفته می‌شود اینستکس دو شعبه در ایران و اروپا خواهد داشت و قرار است به عنوان یک نهاد واسط برای تسویه حساب شرکت‌های بدهکار و بستانکار در دو طرف عمل کند! 



:: برچسب‌ها: اینستکس , instex , fvc , spv , spe , ابزار ویژه مالی اینستکس , اتحادیه اروپا , اینستکس برجام چیست , اینستکس چیست , اینستکس مخفف چیست , اینستکس یعنی چه , سیاست خارجی , سیستم ویژه مالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

سهام جایزه یکی از انواع سهام است. هنگامی که شرکت سهامی، از ذخایر اندوخته فراوانی برخوردار باشد، می‌تواند بخشی از آنرا از راه انتشار سهام جایزه در وجه سهامداران کنونی خود، به سرمایه تبدیل کند. معمولاً پس از انتشار سهام جایزه، با توجه به تعداد سهام منتشرشده، قیمت سهام شرکت در بازار، کاهش پیدا می‌کند. با این حال، برای آنکه نرخ سود قابل تقسیم به ازای هر سهم تغییری نکند ، پس از چندی قیمت سهم افزایش می‌ یابد و سهام داران با توجه به افزایش تعداد سهام خود، منافع بیشتری به دست خواهند آورد. در سهام جایزه؛ سهام اضافی بدون دریافت هزینه به سهام داران داده می شود. در واقع اینها درآمد انباشته شده شرکت هستند که در قالب سود سهام داده نمی شوند، اما به سهام آزاد تبدیل می شوند.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار حسابداری ابری , نرم افزار حسابداری رایگان , دانلود نرم افزار حسابداری , بهترین نرم افزار حسابداری , سهام , بورس , سهام جایزه , حباب قیمتی , سهام راکد , سهام داغ ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()